/
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

قدردانی رئیس بازرسی خراسان رضوی از عملکرد نفت و گاز شرق

رئیس بازرسی کل استان خراسان رضوی از عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به‌دلیل تأمین و تولید پایدار گاز در شمال شرق کشور قدردانی کرد.
کد خبر : ۳۲۰۸۴
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حجت‌الاسلام موسی فتوحی با حضور در منطقه عملیاتی خانگیران از بخش‌های مختلف فنی و عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق بازدید و از اقدام‌ها و فعالیت‌های این شرکت برای تولید و تأمین گاز در شمال شرق کشور قدردانی کرد.

وی با اشاره به همت و تلاش کارکنان نفت و گاز در شمال شرقی‌ترین بخش کشور و در نقطه صفر مرزی گفت: یکی از نکات بسیار مثبت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق نگاه به درون و خودکفایی است. در این منطقه دورافتاده و دارای شرایط خاص، انجام کار فنی و تخصصی بسیار اهمیت دارد و این نشان‌دهنده کار فرهنگی انجام شده در این منطقه است.

فتوحی عنوان کرد: دیدن توانایی‌های کارکنان پرتلاش برای استخراج و پالایش این نعمت خدادادی در شرق کشور سبب افزایش انگیزه و روحیه است و نشان می‌دهد خدمتگزاران این صنعت تنها به‌عنوان یک شغل به آن نگاه نمی‌کنند و به نوعی نگاه اعتقادی دارند.

وی تأکید کرد: دانستن تکلیف و عمل به آن رکن اصلی در ارتقای سلامت کاری و داشتن نیروهای متعهد و متخصص است و از این رو دستگاه‌های درون نظارتی و برون نظارتی باید برای هدایت و بهره‌برداری بهینه از منابع انسانی و مالی تلاش کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر