/
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تأکید کرد:

لزوم آمادگی و فراهم کردن شرایط جهت مقابله با بحران های احتمالی

جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان مازندران برای هماهنگی و آمادگی لازم برای مواجهه با بحران های احتمالی به ریاست مدیرعامل شرکت گاز استان برگزار شد.
کد خبر : ۳۲۱۲۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به گزارشی از کمیته مدیریت بحران، بر لزوم آمادگی و فراهم کردن شرایط جهت مقابله با بحران های احتمالی تأکید کرد.

وی با مهم و ضروری برشمردن حضور به موقع و تعیین جانشین در همه شرایط بویژه در مواقع وقوع حوادث و بحران‌ها، بر هماهنگی با مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز و مرور سناریوی فی مابین در خصوص آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث احتمالی تاکید کرد.

احمدپور از همه واحدها و ادارات خواست تا ضمن آمادگی لازم، بررسی ماشین آلات، لوازم جانبی و سیستم های ارتباطی، با نصب نرم افزار موبایلی طراحی شده توسط واحد فناوری اطلاعات، داده های مربوط به ایستگاه ها و تاسیسات گاز را کنترل و به منظور مستندسازی دقیق، اتفاقات و حوادث احتمالی را در صورت وقوع ثبت و به روابط عمومی منعکس کردند.

مدیرعامل شرکت گاز  استان مازندران با اشاره به عملکرد موفق شرکت در بحران های سال های گذشته، بر دقت بیش از پیش رؤسا و کارکنان شرکت در جهت بهبود عملیات و ارائه خدمات به مردم را خواستار شد.

در ادامه این جلسه، اعضای کمیته بحران ضمن اعلام آمادگی، موارد مورد نظر را به سمع همکاران رساندند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر