/
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

تداوم نهضت عظیم گازرسانی به روستاها در خراسان جنوبی

با اقدامات جهادی و تلاش مضاعف کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی، عملیات گازرسانی به 342 روستای استان در حال انجام است.
کد خبر : ۳۲۱۲۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای استان گفت: در حال حاضر 951 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به 342 روستا با سرعت و قوت ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به فعالیت های جهادی وکارنامه درخشان خدمت رسانی شرکت گاز استان، در سال جاری بالاترین تعهد گازرسانی در سطح کشور به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

هاشمی گفت: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، 400 روستای استان با جمعیتی بالغ بر 25 هزار خانوار در سال جاری از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

وی رشد چشمگیر سرعت گازرسانی به روستاها را مرهون فعالیت های کارکنان شرکت گاز استان دانست و گفت: انقلاب گازرسانی در خراسان جنوبی حاصل زحمات کارکنانی است که در اقصی نقاط استان برای روشن شدن مشعل گاز در حال تلاش و کوشش هستند.

هاشمی ضمن تقدیر از فعالیت های کارکنان شرکت گاز استان، افزود: 951 روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که  736 روستای استان تنها طی سه سال اخیر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق توسعه عدالت اجتماعی، با اتمام عملیات گازرسانی به 342 روستای در دست اقدام، درصد بهره مندی روستایی تحت پوشش گاز طبیعی تا پایان امسال در خراسان جنوبی به 92 درصد و تا پایان شهریور سال آتی به 96 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بودجه مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها را بالغ بر 655 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هزینه اجرای کلیه پروژه های گازرسانی در استان و از جمله گازرسانی به روستاها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین و پرداخت می شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر