/
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

کردستانی‌ها 2 میلیارد و 112 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند

مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 9 ماهه نخست سال جاری، 2 میلیارد و 112 میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی برابر با 8 در صد را نشان می دهد.
کد خبر : ۳۳۹۸۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله گری با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: مشترکان گاز استان کردستان در 9 ماهه نخست سال گذشته یک میلیارد و 953 میلیون و 733 هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند.

وي افزود: مشتركين استان كردستان در بخش هاي مختلف اعم از خانگي، تجاري، عمومي و صنعتي در آذرماه ماه سال جاري 345 ميليون و 505 هزار و 861 متر مكعب گاز طبيعي مصرف كردند كه اين رقم در سال گذشته 316 ميليون و 615 هزار و 900 متر مكعب بوده كه به این ترتیب، افزايشی 9 درصدي را شاهد هستيم.

فعله گري به كاهش محسوس دما طي روزهاي اخير و پيش بيني كاهش دما در روزهاي آتي اشاره كرد و از مشتركان خواست ضمن استفاده بهينه از گاز طبيعي، دماي رفاه (18 تا 21 درجه سانتيگراد) را در منزل رعايت كنند تا استمرار خدمات شركت گاز استان كردستان تداوم داشته باشد.

مديرعامل شركت گاز استان كردستان با بيان اينكه ادارات، بانك ها و سازمان هاي  دولتي كه بعد از تعطيلي ساعت كاري، سيستم هاي گرمايشي را خود را خاموش نكنند، طبق بخشنامه معاون اول رياست جمهوري گاز آنها قطع خواهد شد.

لازم به ذکر است، شرکت گاز استان کردستان داراي  557 هزار مشترک در بخش های خانگی ، تجاری و صنعتی است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر