/
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

6643 مورد بازديد و نظارت مصرف گاز طبیعی دستگاه هاي اجرايي در استان لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: 6643 بازديد اندازه گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی در راستای رعایت الگوی مصرف و استفاده بهینه از انرژی دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است.
کد خبر : ۳۴۳۴۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط  عمومي شركت ملی گاز ایران، کرم گودرزی با اعلام خبر فوق، بيان کرد: در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه صادره از طرف معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر صرفه جویی مصرف گاز ادارات، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداری ها، طرح بازرسی از ساختمان های اداری استان با هدف کاهش و مدیریت مصرف اجرایی شد.

وی اظهار داشت: در این راستا تاکنون 6643  بازدید از ساختمان های دولتی استان انجام و ضمن صدور 1259 اخطار قطع گاز،  1318 مورد قطع گاز به دلیل رعایت نشدن الگوی مصرف اجرا شده است.

گودرزی ادامه داد: با توجه به تداوم برودت هوا و روند رو به رشد مصرف گاز، بخشنامه صادره جهت صرفه‌جویی دستگاه های دولتی، با هماهنگی استانداری لرستان اجرا شده و بازرسی از ادارات به صورت مستمر در دستورکار قرار دارد.

وی بیان کرد: با توجه به تداوم برودت هوا و ریزش برف و باران در فصل سرد، تامین پایدار و مطمئن گاز طبیعی و استفاده تمامی نقاط استان از این خدمت، نیازمند همراهی همه بخش های مختلف مصرفی به ویژه مشترکان خانگی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در پایان، با تاکید بر لزوم صرفه جویی مصرف گاز در فصل سرد سال افزود: استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با راندمان (بازدهی) بالا، رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد، پوشش گرم زمستانی در منزل، نصب پرده روی پنچره‌ها و درب ورودی، خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بدون استفاده، نصب درزگیر در پنجره‌ و درها و عایق‌بندی لوله‌های‌ آب گرم رادیاتور مرکزی از راهکارهای اصلی کاهش و مدیریت مصرف گاز هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر