/
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

بهره برداری از پروژه های شرکت پالایش گاز بیدبلند در دهه مبارک فجر

همزمان با فرارسیدن چهلمین ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سه پروژه پالایشگاه گاز بیدبلند با حضور فرماندارشهرستان امیدیه، مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر : ۳۵۲۴۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند با اعلام این خبر، گفت: پروژه های مرمت جاده دسترسی و پایدارسازی تپه مشرف به تاسیسات آب شهید اسکندری، حصارکشی اطراف تاسیسات آب شهید پرخیده و همچنین ساختمان آزمایشگاه شرکت پالایش گاز بیدبلند افتتاح در هشتمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید. 

وی در ادامه، به تشریح عملکرد پالایشگاه و پیشرفت های حاصله طی چهار دهه انقلاب پرداخت و بیان داشت: پالایشگاه گاز بیدبلند یکی از پالایشگاه های دوست دار محیط زیست بوده و اولویت کاری آن حفظ وصیانت ازمحیط زیست است و پروژه هایی که طی چند سال اخیرتعریف و اجرا شده، حاکی از این موضوع است.

پوررضا افزود: این پالایشگاه در بعد عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، مفتخر به کسب تندیس نقره‌ای و لوح تقدیر وزارت نفت شده که نشان از اقدامات بسیارخوبی است که انجام گرفته است.

در پایان، رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت پالایش گاز بیدبلند در جهت تامین گاز مورد نیاز مردم و صنایع وابسته وکسب تندیس نقره ای مسئولیت های اجتماعی در وزارت نفت، آن را افتخاری بزرگ برای این شرکت دانست و عنوان داشت: همراهی شرکت پالایش گاز بیدبلند در مهار سیل‌های اخیر استان خوزستان بخصوص در خدمت رسانی به جوامع محلی در زمان شیوع ویروس کرونا، قابل تقدیر است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر