/
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

تحقق کامل اهداف پالایشگاه سرخون و قشم در سالی که گذشت

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از تحقق اهداف و برنامه‌های این مجموعه در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر : ۳۶۲۰۷
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدحسین نوروزی در این باره گفت: اهداف و برنامه‌های کلان شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در حوزه‌های مختلف (تولید پایدار گاز، مسئولیت‌های اجتماعی، حوزه فرهنگی و مذهبی و خدمت‌رسانی) در سال ۹۹ با موفقیت کامل به سرانجام رسید.

وی افزود: در سالی که گذشت با وجود همه مشکلات و موانع ناشی از تحریم و محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا، این شرکت توانست به برکت بهره‌مندی از نیروهای متخصص و توانمند و در فضایی سرشار از همدلی و همیاری کارکنان، از موانع و مشکلات بوجود آمده در بخش‌های مختلف به خوبی عبور کند و به اهداف خود در زمینه افزایش تولید پایدار و تامین انرژی مورد نیاز کشور برسیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با بیان اینکه یکی از اهداف این شرکت استفاده از نیروهای متخصص و جوانان خلاق و نخبه در انجام فعالیت‌ها بوده است، تصریح کرد: همسو با آن گام‌های بسیار ارزشمندی برداشته شده است و شرکت پالایش گازسرخون و قشم توانسته در جنوب کشور با وجود فشارهای متعدد و شرایط سخت و حساس منطقه و تحمل شرایط آب و هوا و به‌ویژه گرمای طاقت‌فرسا، گاز مورد نیاز بخش‌های خانگی، صنایع، تجاری و دیگر مراکز را با موفقیت تأمین کند.

نوروزی یادآور شد: شرکت پالایش گاز سرخون و قشم درکنار سنگر اقتصادی، درحوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز به عنوان یکی از ارزش‌های سازمانی و برای کمک به هموطنان پیش‌قدم و پیشرو بوده و در سال ۹۹ برای کمک به استان هرمزگان و روستاهای محروم و خانوارهای بی‌بضاعت آسیب دیده ناشی از شرایط شیوع ویروس کرونا در بخش های معیشتی، آموزشی، درمانی و... با همه توان به صحنه آمد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر