/
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

بخش عمده تاسیسات برق مناطق زلزله‌زده گناوه بازسازی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در زلزله هفته گذشته شهرستان گناوه، به برخی تاسیسات این شرکت آسیب وارد شد که در چند روز اخیر بخش عمده آنها ترمیم و بازسازی شده‌است.
کد خبر : ۳۶۷۴۹
به گزارش نبض نفت، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به نقل از غلامرضا حشمتی در بازدید و بررسی آخرین وضعیت تاسیسات برق مناطق زلزله زده گناوه افزود:  در زلزله ۵.۹ ریشتری گناوه برق ۳۰۰ مشترک در روستاهای شهرستان گناوه قطع شد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان صنعت برق شهرستان گناوه و دیلم در جریان زلزله بیان کرد:  بخشی از کار ترمیم بهسازی تاسیسات آسیب دیده از جمله پایه‌ها و ترانس‌های برق باقیمانده است که با بسیج نیروها و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود این مهم محقق خواهد شد.

حشمتی گفت:  تامین برق پایدار مشترکان همواره در اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که در همین زمینه در مناطق زلزله زده گناوه برق مشترکان در کمتر از یک ساعت وصل شد.

وی  اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با برخورداری از نیروهایی متخصص و کاردان و همه توان، تلاش خود را برای ارایه خدمت مطلوب و شایسته به هم استانی‌ها بکار گرفته است.

حشمتی افزود: با توجه به کاهش بارندگی و کمبود آب نیروگاه‌های برق آبی، تابستان دشواری در پیش‌روی صنعت برق کشور است که عبور موفق از پیک فرارو ، نیازمند همکاری و مساعدت مشترکان فهیم هم استانی برای مصرف بهینه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مصرف بهینه به معنی  محدودیت در مصرف نیست بلکه استفاده صحیح و منطقی از وسایل برقی است که این مهم علاوه بر تامین برق پایدار، هزینه برق مشترکان را به حداقل و یا اینکه با قرار گرفتن در زمره مشترکان خوش مصرف، هزینه برق آنها را در قالب طرح برق امید به صفر می رساند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت  ۱۱:۱۱ روز یکشنبه در ۲۸ کیلومتری شهرستان گناوه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد و تخریب دیوارهای خانه‌ها، ریزش کوه، شکستن شیشه‌ها و اثاثیه منازل مردم و مصدومیت ۶ نفر شد.

هم اینک خدمات زیرساختی از جمله، برق، تلفن ثابت و اینترنت مناطق زلزله زده برقرار است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر