مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، نظر به ضرورت ایفای
تعهدات بر پایه اصول خطمشی سازمانی و اهداف تعریفشده و با هدف افزایش رضایتمندی
و وفادارسازی مشتریان با بهکارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخگویی در ساعات
اداری از طریق تلفن 85930، شماره تماس
85936-021 نیز با دریافت و ضبط 24ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت
شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها
به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.
پیامهای صوتی دریافتشده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پیگیریهای لازم بعدی صورت میگیرد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر