/
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

بازدید مدیر عامل شرکت نفت ایرانول از اورهال پالایشگاه روغن سازی تهران

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول از فرآیند اورهال (تعمیرات اساسی) واحد موم گیری پالایشگاه روغن سازی شرکت ایرانول در تهران که پس از 7 سال در حال اجرا است بازدید کرد.
کد خبر : ۳۸۴۹۰
به گزارش نبض نفت شرکت نفت ایرانول، مدیر عامل شرکت نفت ایرانول ضمن قدردانی از پرسنل و مدیران پالایشگاه روغن سازی تهران اعلام کرد: این اورهال کامل ترین اورهال واحد موم گیری در 25 سال گذشته است که در آن تمامی تجهیزات و مبدل ها، تانک ها، کمپرسور ها و تجهیزات ابراز دقیق پست های برق مربوطه، مورد بارزسی و تعمیرات قرار گرفته اند.

زارع پور اشکذری تصریح کرد: تعمیرات اساسی سنوات گذشته در این واحد، آخرین بار 7 سال پیش انجام شده است که در آن حدود 60 الی 70 درصد از کلیه تجهیزات  مورد بازرسی و تعمیرات قرار گرفته بود لذا  از این حیث اورهال اخیر شرایط منحصر به فردی در درصد پوشش تعمیرات دارد.
وی تاکید کرد، عملیات اورهال با همکاری تمامی پرسنل واحدهای نگهداری و تعمیرات، عملیات، مهندسی فرآیند، بازرسی فنی، مهندسی عمومی، بازرگانی  و HSE  و مجموعا 300  نفر  نیروی کار و با پیش بینی  40،000 نفر ساعت کار انجام خواهد شد و با قرار گرفتن این واحد پالایشگاه در سرویس، انشاالله در سال تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع‌زدایی‌ها شاهد افزایش تولید و کیفیت محصولات شرکت ایرانول خواهیم بود.


برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر