/
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مدیرعامل ملی حفاری در ملاقات با مصدومان حادثه چشمه خوش با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی :

صنعت نفت در جهان صنعتی پرخطر و توام با ریسک بالا است

کد خبر : ۳۸۸۱۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی همزمان با شب عید قربان در عیادت از دو نفر از کارکنان مدیریت خدمات فنی شرکت به نام های امید آبتین و محمد صیفی که در حادثه انفجار خط لوله چشمه خوش به اهواز به هنگام تعمیر خط دچار حادثه و مصدوم شدند برای این همکاران پرتلاش آرزوی بهبودی و شفای عاجل کرد و یاد و خاطره زنده یاد محمد رشیدی را که در این حادثه شهادت گونه جانباخت را گرامی داشت. 

وی با اظهار تاثر و تاسف از جان باختن شادروان محمد رشیدی و دو نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب زنده یاد بهمن ایوبی و مهران تنگستانی و ابراز همدردی با خانواده های درگذشتگان، گفت: به لطف خداوند و مداوای کامل همکاران عزیز آبتین و صیفی، به زودی شاهد حضور آنان در محل کار خواهیم بود. 

در این دیدارها که مشاور مدیرعامل در مدیریت های منابع انسانی و خدمات، رئیس اداره حفاری با هوا مدیریت خدمات فنی، مسئول هماهنگی دفتر مدیرعامل و روسای حراست و روابط عمومی حضور داشتند، دکتر گلپایگانی بار دیگر به مجموعه کارکنان شرکت تاکید کرد که ایمنی در کار را در سرلوحه همه برنامه ها و نصب العین قرار دهند تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار در صنعت نفت نباشیم.

وی تصریح کرد: باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایمنی بیش از پیش جدیت و نسبت به برگزاری دوره های لازم و روز امد در این زمینه با استفاده از بستر فضای مجازی برای کارکنان در سطوح مختلف به ویژه در دستگاه های حفاری و بخش های عملیاتی اقدام گردد. 

در عیادت از این همکاران که در منزل آنان و با حضور خانواده صورت گرفت، آقایان ابتین و صیفی درباره بروز حادثه پیش آمده در چشمه خوش توضیح دادند و یاد عزیران از دست رفته محمد رشیدی و دو نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب را گرامی داشتند. 

در همین ارتباط روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد به شکرانه سلامت همکاران عزیز مصطفی جمالی نژاد از کارکنان دکل 64 فتح، امید آبتین و محمد صیفی در روز عید قربان سه راس گوسفند قربانی خواهد کرد.

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر