/
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

سال گذشته، حدود 9 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان کرمان مصرف شد

مشترکین گاز طبیعی در استان کرمان، سال گذشته حدود 9 ملیارد مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند.
کد خبر : ۳۸۹۳۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان این مطلب اظهار کرد: میزان مصرف گاز در استان کرمان در سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن، 721 میلیون متر مکعب افزایش داشته که نشان از توسعه و گسترش شبکه های گازرسانی و جذب مشترکین جدید خصوصا در مناطق کم برخوردار شرق و جنوب استان است.

وی در ادامه، با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 38 هزار مشترک جدید جذب شد که از این تعداد، 270 مورد مشترکین صنعتی جزء و عمده بوده اند، گفت: با توجه به توسعه گازرسانی در استان کرمان شاهد رشد مصرف این سوخت پاک در تمامی بخش ها، اعم از بخش خانگی، تجاری و همچنین بخش صنعتی بوده ایم که نتیجه آن افزایش سطح رفاه، رضایتمندی عمومی جامعه و نیز رونق تولید بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان افزود: از کل اشتراک های جذب شده درسال 99 از سوی این شرکت، قریب به 22 هزار مورد شهری و 16 هزار مورد در حوزه روستایی و 270 مورد در حوزه صنعتی بوده است.

وی سهم مصرفی بخش خانگی و تجاری استان کرمان در سال گذشته را 21 درصد و واحدهای صنعتی و نیروگاه های استان کرمان را 79 درصد اعلام کرد.

فلاح در پایان گفت: پایداری در تامین گاز مورد نیاز خانوارهای شهری و روستایی و نیز صنایع موجود استان از اهداف مهم این شرکت است و تاکنون سعی کرده ایم با برداشتن گام های استوار در این راه، بتوانیم خدمت رسان مردم شریف استان کرمان باشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر