/
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

دلایل عدم افزایش حقوق کارکنان مستمر حراست نفت و گاز مارون چیست؟

یکی از کارکنان شرکت نفت و گاز مارون از پرداخت حقوق کارکنان مستمر حراست این شرکت مطابق با احکام سال گذشته خبر داد و گفت مشکلات پرداخت حقوق و عدم افزایش آن به مشکلات ما اضافه شده است.
کد خبر : ۳۹۰۴۰
به گزارش نبض نفت یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت که خود را از کارکنان مستمر حراست نفت و گاز مارون معرفی کرده با ارسال متن زیر از پرداخت حقوق این کارکنان در چند روز گذشته مطابق با احکام سال گذشته خبر داد و تاکید دارد که افزایش حقوق قانونی که مصوبه دولت است به بهانه‌های مختلف هنوز در این شرکت و برای این کارکنان اجرایی نشده است.

متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

با سلام

امروز حقوق کارکنان مستمر حراست نفت و گاز مارون پرداخت شد و در کمال تاسف مانند حقوق سال گذشته واریز شد و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

بسیاری از مشکلات در نفت و گاز مارون که قبلا هم به آن اشاره شده و در رسانه‌های مختلف به ویژه نبض نفت منتشر شده هنوز حل نشده و معضل حقوق پرسنل هم به این مشکلات اضافه شده است. با اینکه در حال ورود به نیمه دوم سال 1400 هستیم اما شرکت نفت و گاز مارون حقوق ما را بر اساس احکام سال قبل واریز کرده است.

در حالی که در بسیاری از شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزایش حقوق کارکنان بر اساس مصوبه دولت برای سال جدید اعمال شده اما در شرکت نفت و گاز مارون هنوز اجرایی نشده است.

از مسئولان محترم تقاضا داریم این موضوع را پیگیری کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر