/
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
علی عباسی لرکی دبیرکل انجمن فرهنگ‌سازی و توسعه اقتصاد مقاومتی کشور تاکید کرد:

اوجی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نفت حمایت می‌کند

عباسی لرکی دبیرکل انجمن فرهنگ‌سازی و توسعه اقتصاد مقاومتی کشور ضمن حمایت از وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم گفت مهندس جواد اوجی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نفت حمایت کرده و بافت فرسوده صنعنت نفت را تعیین تکلیف می‌کند.
کد خبر : ۳۹۴۴۳
اوجی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نفت حمایت می‌کند
به گزارش نبض نفت علی عباسی لرکی دبیرکل انجمن فرهنگ‌سازی و توسعه اقتصاد مقاومتی کشور در یادداشت ارسالی خود به پایگاه خبری نبض نفت به تشریح نقاط قوت مهندس جواد اوجی وزیر پیشAنهادی دولت سیزدهم پرداخته است.

متن یادداشت ارسالی به شرح زیر است:

مهندس جواد اوجی فردی توانمند و کاملا نفتی و از خانواده نفت می‌باشد. ایشان توجه خاصی به سیاست‌های بیست و چهارگانه اقتصاد مقاومتی در وزارت نفت دارند و همچنین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در نفت را به اتمام می‌رسانند. از همه مهمتر توسعه میداین مشترک را به صورت ویژه با نگاه پروژه محور به سرانجام می‌رسانند.

ساماندهی یارانه سوخت و توجه به زیر ساخت‌ها در کشور با توجه به اینکه صنعت نفت صنعت مادر است با تکیه بر بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند تحولی بزرگ در این صنعت عظیم کشور به وجود آورد.

این صنعت می‌تواند باعث رونق تولید و اشتغال شود. ایشان با روحیه جهادی و قدرت تصمیم‌گیری خوبی که دارند بافت فرسوده صنعنت نفت را تعیین تکلیف می‌کند. با روحیه‌ای که دارند از سرمایه‌گذارن داخلی و خارجی صنعت نفت اسقبال کرده و موانع در این بخش را برطرف می‌کند.

نمایندگان محترم مجلس دغدغه‌های خودشان را در حوزه‌های انتخابیه که رونق صنایع وابسته به نفت و اشتغال و معیشت است می‌توانند به وسیله اقای اوجی که فردی پیگری و کاملا نفتی و فرزند نفت است پیگیری کنند. آقای اوجی با روحیه انقلابی و جهادی می‌توانند باعث تحولی بزرگ در صنعت نفت کشور شوند.

ایشان توجه خاصی به نیروی انسانی دارند و قدر این سرمایه کاملا فنی و تخصصی که نفت دارد می‌داند. وی به نیروی انسانی بهای صد در صد می‌دهند بخصوص که به چالش‌های پیش روی نیروی انسانی در وزرات نفت از جمله مشکلات مربوط به سقف حقوق و مزایا آگاه است.

نگاه ویژه ایشان به حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ساخت داخل و همچنین ارتباط دانشگاه و صنعت با محوریت پژوهشگاه نفت از دیگر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم می‌باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر