/
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

بیش از ۸ هزار نیروی عملیاتی نفت‌خیز جنوب واکسینه می‌شوند

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آغاز واکسیناسیون بیش از ۸ هزار نفر از کارکنان عملیاتی این شرکت که تاکنون بر اساس فراخوان‌های عمومی وزارت بهداشت واکسینه نشده‌اند، خبر داد.
کد خبر : ۳۹۵۲۹
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمدرضا نادری، رئیس ایمنی، ‌ بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) این شرکت گفت: مجوزهای لازم از وزارت بهداشت دریافت شده است و کارکنان عملیاتی این شرکت و شرکت‌های تابع که تاکنون طبق برنامه عمومی واکسیناسیون وزارت بهداشت، واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند واکسینه می‌شوند.

وی افزود: فهرست اسامی این کارکنان که تعداد آنها افزون بر ۸ هزار نفر است از سوی مدیریت منابع انسانی تهیه و به بهداشت و درمان مناطق ارسال شده است تا در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

رئیس ایمنی، ‌بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: بر همین مبنا باید همکاران خط مقدم تولید، بر اساس برنامه زمان‌بندی که از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود، برای تزریق واکسن اقدام کنند.

نادری تصریح کرد: کارکنان عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب مستقر در ستاد اهواز این شرکت و نیز واحدهای فرآورشی شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون، از روز شنبه (۳۰ مردادماه) طبق فراخوان برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون اعلام شده مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: درباره همکاران عملیاتی شاغل در شرکت‌های نفت و گاز گچساران، مسجدسلیمان و آغاجاری نیز هماهنگی‌های لازم برای دریافت سهمیه واکسن شده و اطلاع‌رسانی پیامکی به این عزیزان به‌زودی انجام می‌شود.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از همه همکاران عملیاتی به‌دلیل کار بی‌وقفه و جهادگرانه در شرایط کرونا قدردانی و تأکید کرد: همه باید تا پایان همه‌گیری ویروس کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر