/
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
بورس

بورس ریخت / بورس همچنان در مسیر سقوط

امروز (چهارشنبه 21 مهرماه) در پایان معاملات بازار سرمایه، شاخص کل بورس تهران با ریزش بیش از 21 هزار واحدی روبرو شد.
کد خبر : ۴۰۴۸۳
به گزارش نبض نفت: شاخص کل بورس در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته گذشته (چهارشنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰) با رشد سه هزار و ۶۴۰ واحدی به یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۹۲ واحدی رسید. از تغییرات شاخص‌های دیگر، بورس می‌توان به رشد هزار و ۷۹۰ واحدی شاخص کل هم وزن اشاره کرد. همچنین حجم معاملات آخرین روز هفته گذشته (چهارشنبه) بورس، شش میلیارد و ۶۰ میلیون سهم بود که طی ۷۶۶ هزار و ۱۳۹ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۷ هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال رسید. بورس تهران در پایان معاملات روز گذشته (سه شنبه 20 مهرماه) با ریزش حدود 39 هزار واحدی روبرو شد و روند نزولی بورس در جریان معاملات امروز (چهارشنبه 21 مهرماه) ادامه داشت.
در پایان معاملات امروز (چهارشنبه 21 مهرماه) شاخص کل بورس پس از افت ۲۱ هزار و  ۲۳۶واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز، با کاهش ۲.۱ درصدی مواجه شد.
آخرین قیمت ۵۲ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۴۴نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
حقیقی‌ها امروز بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «فسبزوار»، «برکت»، «کیمیاتک»، «شستا»، «شبندر»، «شپنا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «فجهان»، «توسن»، «دی»، «مدیریت»، «شکام»، «کرمان» و «شصدف» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
گفتنی است، ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از چهار هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان رسید.
منبع: رصد اقتصادی
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر