/
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
رییس جمهوری

وزارت نفت در میان وزارتخانه‌ها نخستین میزبان رئیس‌جمهوری شد/ تشکر رئیسی از تلاش‌ها برای رفع اختلال سامانه سوخت

رئیس‌جمهوری برای بررسی وضع عملیاتی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و بررسی اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت به‌طور سرزده در وزارت نفت حضور یافت.
کد خبر : ۴۰۶۷۵

نبض نفت- سیدابراهیم رئیسی، ظهر امروز (چهارشنبه، پنجم آبان‌ماه) برای بررسی آخرین وضع عملیاتی کردن جایگاه های عرضه سوخت در سراسر کشور و بررسی اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، در وزارت نفت حضور یافت. آخرین وضع عملیاتی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و بررسی اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت در وزارت نفت حضور یافت.

وی در این بازدید که جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز حضور داشتند با بیان اینکه وزارت نفت برای حل مشکل پیش آمده کار بزرگی انجام داده است، عنوان کرد: در مسیر، وضع جایگاه‌های عرضه را بررسی کردم که خوشبختانه شرایط مساعد بود و سوخت‌گیری در جریان است.

رئیس‌جمهوری افزود: لازم است همه دستگاه‌ها در مقابل حملات احتمالی دشمن آمادگی داسته باشند، از وزیر نفت و مجموعه کارکنان وزارت نفت برای سرعت عمل در فعال‌سازی جایگاه‌ها تشکر می‌کنم.

رئیسی تصریح کرد: تمامی ستگاه‌ها نسبت به ایمن‌سازی سامانه‌های خود در جهت خدمات‌رسانی پایدار به مردم اقدام کنند. همچنین از مردم نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

                                                                                                                                                                                منبع:ایلنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر