/
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور

رئیسی: دولت به‌دنبال گره‌گشایی از مشکلات استان سمنان است/ ۱۳ آبان یادآور پرچمداری امام (ره) در مقابل استکبار جهانی است

رئیس‌جمهور در بدو ورود به سمنان با اشاره به ظرفیت‌های متنوع استان سمنان گفت: دولت با اتخاذ تصمیمات روشن به دنبال گره‌گشایی از مشکلات و ایجاد شتاب در روند پیشرفت و آبادانی استان سمنان است.
کد خبر : ۴۰۸۶۵
نبض نفت -  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که در نهمین سفر استانی خود به سمنان سفر کرده است، در بدو ورود از سوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس‌جمهور علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری استان نشستی با علما و نخبگان استان سمنان دارد. همچنین بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی استان، و نشست خبری از دیگر برنامه‌های وی در سفر یک روزه به استان سمنان است.

در نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور برخی وزرا حضور داشته و وزرا به‌عنوان نماینده معین دولت به شهرستان‌های استان سمنان سفر می‌کنند. همچنین به علت شرایط کرونایی، رئیس‌جمهور در استان سمنان دیدار عمومی نخواهد داشت.

 در این سفر وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، دادگستری و همچنین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

براساس این گزارش، سید امیر‌حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به‌نمایندگی از رئیس‌جمهور به شهرستان میامی سفر کرده و رحیمی وزیر دادگستری نیز راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار می‌شود.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر، سید‌رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان شاهرود و عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به نمایندگی از رئیس‌جمهور به شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر سفر خواهد کرد. 

همچنین رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که از شب گذشته وارد استان سمنان شده، بازدید از مناطق این استان را در برنامه دارد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر