/
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
رهائی زندانیان جرائم غیرعمد

مشارکت پالایشگاه ستاره خلیج فارس در زمینه رهایی زندانیان جرائم غیرعمد

پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس از ابتدای امسال تاکنون، یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده است.
کد خبر : ۴۱۰۲۴

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، نرگس صداقت، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پالایشگاه ستاره خلیج فارس در این باره گفت: با تدبیر مدیرعامل در سال‌های اخیر هزینه‌های خرید گل و شیرینی در مناسبت‌های مختلف از جمله فوت، انتصابات و دیگر مناسبت‌ها از سوی این شرکت صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد می‌شود.

وی افزود: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد افزون بر اینکه اجر اخروی دارد می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی بینجامد و سلامت عمومی جامعه را ارتقا دهد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون به‌منظور اجرای این مهم مبلغ یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس اختصاص داده شده است.

صداقت در این باره گفت: امیدواریم این اقدام حسنه بتواند به‌عنوان الگو در سطح جامعه ترویج شود و افراد و شرکت‌های حقیقی و حقوقی با ورود به این حوزه، زندگی دوباره‌ای را به زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده آنان هدیه دهند.

وی افزود: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده سبد سوخت کشور و بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، افزون بر تضمین امنیت تأمین سبد سوخت کشور، عدالت‌محوری و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را سرلوحه‌ خود قرار داده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس تأکید کرد: «به برای شما بودن افتخار می‌کنیم» تنها شعاری برآمده از ذهن و زبان مدیران شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس نیست و همگان اذعان دارند که این شرکت افزون بر اشتغال‌زایی گسترده در جنوب کشور که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شده است، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را نیز همواره مدنظر قرار داده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر