/
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
بانک دی

جزئیات وام جهش ارزش آفرین بانک دی

بانک دی به منظور توسعه سبد محصولات و خدمات و همچنین تحقق استاندارد مصارف خود، طرح تسهیلاتی جهش ارزش آفرین را تدوین کرده است. هم اکنون وام این طرح در قالب قرارداد فروش اقساطی پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۴۱۶۵۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک دی، متقاضیان استفاده از تسهیلات این طرح باید در بانک دی سپرده داشته باشند. حداقل مبلغ افتتاح حساب هم 100 هزار تومان اعلام شده است. افراد برای بهره‌مندی از این وام بانک دی، نباید هیچ بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. به منظور پرداخت تسهیلات این طرح، کلیه تعهدات لازم از متقاضیان اخذ و اعتبارسنجی آن‌ها توسط بانک انجام خواهد شد. طبق اعلام بانک دی، داشتن ضامن یا ضامن‌های معتبر برای دریافت این وام ضروری است.

بعد از انجام تمامی این مراحل، مبلغ آورده اولیه از مشتری اخذ و حداقل 48 ساعت و حداکثر یک ماه بعد از مسدود شدن سپرده، تسهیلات به وی اعطا می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات 36 ماه است که با توجه به مبلغ تسهیلات و مواردی از این قبیل تعیین خواهد شد.

با توجه به مبلغ آورده مشتری میزان تسهیلات پرداختی به وی معین می‌شود. معمولا این وام دو الی سه برابر مبلغ سپرده متقاضیان است. در صورتی که تسهیلات دو برابر مبلغ اولیه مشتری باشد، نرخ آن 8 درصد و اگر سه برابر آورده ابتدایی باشد، نرخ آن 14 درصد خواهد بود.

افزایش تسهیلات پرداختی بانک دی

شهریورماه سال جاری روابط عمومی بانک دی اعلام کرد که طی پنج ماهه نخست امسال میزان تسهیلات پرداختی این مجموعه نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است. این بانک تا پایان مردادماه سال جاری 225 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد. در حالی که مدت مشابه سال گذشته مبلغ تسهیلات اعطایی بانک دی تقریبا 101 هزار میلیارد ریال بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر