/
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری خبر داد

برگزاری ۱۱ همایش عملی، پژوهش با همکاری دانشگاه‌ها

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۱ همایش علمی پژوهشی از سوی این مدیریت با همکاری پنج دانشگاه در کشور برگزار می‌شود.
کد خبر : ۴۱۷۵۴
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیک‌زاده ضمن گرامیداشت و تبریک هفته پژوهش (۲۰ تا ۲۶ آذرماه)، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، این همایش‌ها به دو شیوه حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی یا به شکل مجازی در دانشگاه‌های شهید چمران، صنعت نفت، امیرکبیر، شیراز و  آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز کار پروژه پژوهشی شبیه‌ساز آموزشی برخط کنترل فوران چاه‌های نفت و گاز، در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت و مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز در هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: پیش از این، ساخت دستگاه شبیه‌ساز قابل حمل و بازسازی دستگاه شبیه‌ساز ثابت در قالب یک قرارداد پژوهشی با موفقیت انجام شده بود.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: در قرارداد جدید که مصوبه‌های آن دریافت و از سوی دو طرف امضا شده است، سامانه جدیدی ایجاد می‌شود تا امکان شبیه‌سازی و دوره‌های آموزشی IWCF بدون دستگاه و از راه دور از طریق اینترنت امکان‌پذیر شود.

بیک‌زاده گفت: در این هفته مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری را با حضور مدیریت ارشد و مدیران و کارشناسان شرکت و  قدردانی از پژوهشگر برتر و فناور برتر سال ۱۴۰۰ که پیش از این بر اساس دستورعمل کشوری، فراخوان و داوری انجام شده بود پیش رو داریم.

 وی رونمایی از سامانه مدیریت دانش شرکت ملی حفاری ایران را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و تصریح کرد: بر اساس پروژه پژوهشی میان شرکت و دانشگاه شهید بهشتی و شرکت مشاوران توسعه آینده به‌عنوان همکار مجری با عنوان «مستندسازی و به‌اشتراک‌گذاری تجارب سازمان»، سامانه مدیریت دانش در شرکت ملی حفاری مستقر و در پایلوت به اجرا گذاشته شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر