/
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد شنوای مشكلات اقشار مختلف مردم بافق

وزیر امور اقتصادی و دارایی در چارچوب سفر استانی رئیس جمهور به عنوان نماینده ویژه دولت به شهرستان بافق در استان یزد رفت و در دیدار و ملاقات چهره به چهره با مردم این شهرستان پای درد و دل های مردم نشست.
کد خبر : ۴۱۹۱۴
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این دیدار  اقشار مختلف مردم شهرستان بافق در دیدار با وزیر اقتصاد مشکلات خود را  در موضاعاتی چون دیرکرد عوارض معدنی، کمک به رفع تعهدات ارزی، کمک به تهاتر دیون صندوق بازنشستگی فولاد کشور با دولت، قرار گرفتن روستای مبارکه در مناطق محروم  وکمتر توسعه یافته و ایجاد اشتغال برای معلولان بیان کردند.

همچنین اعطای سهام ترجیحی به کارگران بافق، ایجاد شهرک مسکونی کارگران، رفع مشکلات مالیاتی، رفع مشکل مسکن ایثارگران، دایر کردن اداره مستقل میراث فرهنگی و گردشگری، راه اندازی مرکز آموزش صنایع دستی، رفع مشکل ظرفیت آب چاه کشاورزان، اصلاح چارت سازمان اداره جهاد کشاورزی، تکمیل جاده سیروس آباد، رفع ابهامات مرزی شهرستان، شفافیت محاسبه عوارض معدنی و برگشت سهم شهرستان از 15 درصد عوارض معدنی از دیگر موضوعاتی بود که از سوی مردم بافق با وزیر اقتصاد مطرح شد.

در این ملاقات مردمی سید احسان خاندوزی ضمن استماع مشکلات مردم و تأکید بر رفع مشکلات آنان گفت: مشکلات مطرح شده جمع بندی و به رئیس جمهور ارائه و نسبت به پیگیری آن ها اقدام می شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر