/
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
حسن نشان‌زاده مدیرعامل پتروشیمی اروند در پاسخ به نبض نفت تاکید کرد:

هیچ تبعیضی بین نیروهای ارکان ثالث و سایر نیروها در پتروشیمی اروند وجود ندارد

مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت هیچ تبعیضی بین نیروهای ارکان ثالث و سایر نیروها در این پتروشیمی وجود ندارد و در پرداخت پاداش‌ها و مناسبت‌ها هیچ تفاوتی بین نیروها وجود ندارد.
کد خبر : ۴۲۵۷۱
حسن نشان‌زاده مدیرعامل پتروشیمی اروند در نشست خبری که در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در تهران برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار نبض نفت در خصوص وضعیت نیروهای ارکان ثالث در این شرکت گفت: شرایط نیروهای ارکان ثالث در پتروشیمی اروند در مقایسه با بسیاری از شرکت‌های دیگر خیلی بهتر است. مدیرعامل پتروشیمی اروند در خصوص وضعیت حقوقی نیروهای ارکان ثالث شاغل در این پتروشیمی گفت: اگر وضعیت حقوقی نیروهای ارکان ثالث پتروشیمی اروند را با کارکنان دولت مقایسه کنیم وضعیت حقوق و دریافتی نیروهای ما بهتر است. برای همه این عزیزان طرح طبقه‌بندی مشاغل اجرایی شده و در پرداخت پاداش‌ها و مناسبت‌ها هیچ تفاوتی بین نیروها وجود ندارد.

نشان‌زاده ایجاد اشتغال در منطقه را یکی از دغدغه‌های این مجتمع پتروشیمی ذکر کرد و گفت: متاسفانه آمار بیکاری در منطقه ماهشهر بالا رفته و ما هم بر حسب وظیفه تلاش می‌کنیم با توسعه این مجتمع نیروهای بیشتری را جذب کنیم. مدیرعامل پتروشیمی اروند تاکید کرد استفاده از نیروهای بومی یکی از مهمترین رویکردهای مجموعه ما می‌باشد. وی در این خصوص گفت: تلاش می‌کنیم در جذب نیرو از ظرفیت نیروهای بومی استفاده حداکثری داشته باشیم.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر