/
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
در سومین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه نفت توافقنامه همکاری امضا کردند

شرکت نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه صنعت نفت با هدف توسعه همکاری‌های در حوزه‌های بالادستی، پایین‌دستی، انرژی و محیط زیست، توافقنامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۴۳۱۳۶

نبض نفت-این توافقنامه همکاری صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه) در جریان برگزاری سومین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، بین عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و ابراهیم علایی، معاون پشتیبانی پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.

عیسی نویری، رئیس پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان، درباره امضای این سند همکاری گفت: نفت و گاز اروندان در قالب این توافقنامه، از توانمندی‌های علمی و آزمایشگاهی پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه‌های مختلف بالادستی، پایین‌دستی، انرژی و محیط زیست بهره‌مند خواهد شد.

محمدرضا منوریان، رئیس ارتباط با صنایع و پایش قراردادهای پژوهشگاه صنعت نفت نیز در آیین امضای این سند همکاری اعلام کرد: این توافقنامه نتیجه نشست‌های مشترک و همکاری‌های سازنده‌ای است که از ماه‌ها پیش به‌طور جدی در دستور کار قرار گرفت و امروز به امضای سند همکاری انجامید.

وی ابراز امیدواری کرد که پژوهشگاه بتواند به پشتوانه تجربه‌های و دانش و مهارت متخصصان و کارشناسان زبده خود، در تحقق هدف‌گذاری‌های مدنظر شرکت نفت و گاز اروندان موفق باشد.

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز از هفدهم بهمن‌ماه امسال آغاز به‌کار کرده است و بیستم بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.
منبع:شانا
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر