/
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
دلار، قیمت سکه را ریزشی می کند؟

بازار سکه منتظر صعود طلا

بازار سکه در اولین روز اسفند 1400 بر مدار نزول قرار گرفت اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 2 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
کد خبر : ۴۳۴۷۱
نبض نفت -بازار سکه در اولین روز اسفند 1400 بر مدار نزول قرار گرفت. قیمت این فلز گران بها دیروز 65 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و با 11 میلیون و 775 هزار به کار خود پایان داد.قیمت سکه روز گذشته در حالی  عقب نشینی کرد که  نرخ دلار آمریکا از کانال 26 هزار تومان را از دست داده بود و وارد کانال 25 هزار تومان شده بود. 

 قیمت اونس طلا در زمان نوشتن این گزارش بر روی 1891 دلار قرار داشت که نسبت به قیمت ابتدای روز شنبه تقریبا 8 دلار پایین رفته بود.معامله گران بازار سکه در این روزها که بازار دلار در حال عقب نشینی است به روند افزایشی قیمت اونس طلا خوشبین بودند. 

برخی از تحلیگران معتقدند اگر دلار در بازار امروز به مسیر نزولی روز گذشته ادامه دهد و زیر مرز 25 هزار و 800 تومان قرار بگیرد این امر می تواند شیب کاهشی قیمت سکه را تندتر کند. 

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز 2 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

رشد قیمت سکه در معاملات پشت خط

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی دیشب با 11 میلیون و 755 هزار تومان معامله شد؛ این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  شنبه شب 50 هزار  تومان کاهش را نشان می دهد .قیمت سکه در معاملات پشت خطی  شنبه شب بر روی 11 میلیون و 805 هزار تومان قرار داشت.

منبع:اقتصادنیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر