/
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
گام بلند همگام صنعت در ساخت سانتریفیوژ دکانتر واحد SPVC پتروشیمی اروند؛

رونمایی از تجهیز سانتریفیوژ دکانتر واحد SPVC پتروشیمی اروند در کیش

همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در کیش از تجهیز سانتریفیوژ دکانتر واحد SPVC ساخت شرکت همگام صنعت ایستا رونمایی شد.
کد خبر : ۴۳۶۰۶

به گزارش نبض نفت، در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جزیره کیش و با حضور مسوولان از تجهیز سانتریفیوژ دکانتر واحد SPVC ساخت ایران که به سفارش شرکت پتروشیمی اروند و برای نخستین بار در کشور توسط شرکت همگام صنعت ایستا اهواز طراحی و ساخته شده رونمایی شد.

در این مراسم مهندس داودی مدیرعامل شرکت هنگام صنعت طی سخنانی اعلام کرد: این شرکت در حاشیه سومین نمایشگاه کیش موفق به انعقاد قراردادهای متعددی در حوزه طراحی و ساخت سانتریفیوژ دکانترهای صنایع پتروشیمی با شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد.

مهندس داودی اظهار داشت: امیدواریم با گسترش رویکرد استفاده از توان و دانش فنی شرکت‌های ایرانی‌، طرح‎های در دست احداث که متقاضی این تجهیز کاربردی هستند نسبت به سفارش و تامین این تجهیز از شرکت همگام صنعت اقدام کنند.

لازم به ذکر است شرکت همگام صنعت با بومی‌سازی دانش فنی طراحی و ساخت این تجهیز که پیش تر در انحصار سه کشور بوده توانسته ایران را در طراحی و ساخت این تجهیز که مورد استفاده شرکت‌های پتروشیمی تولیدکننده SPVC  و HDPE است، به طور کامل خودکفا کند.

به گزارش نبض نفت، این مراسم با حضور عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، هادی اخلاقی فیض مدیرعامل بانک تجارت، حسن نشان زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند، سید رضاقاسمی شهری مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و سایر مدیران این گروه برگزار شد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر