/
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
شرکت گاز خراسان رضوی

شرکت گاز خراسان رضوی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ فراخوان داد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از انتشار فراخوانی با هدف تحقق شعار سال و ارائه راهکار در زمینه بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت گاز خبر داد.
کد خبر : ۴۴۳۷۲
نبض نفت-حسن افتخاری اظهار کرد: این فراخوان با نگاه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و با هدف جمع‌آوری ایده‌های نخبگانی در مورد چگونگی بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور تحقق چشم‌انداز شرکت گاز خراسان رضوی در زمینه‌های مختلف صنعت گاز مانند بهینه‌سازی مصرف گاز، مقاوم‌سازی تأسیسات و هوشمندسازی منتشر شده است.

وی افزود: کارکنان، پیمانکاران و عموم مشترکان گاز طبیعی می‌توانند ایده‌ها و نظرات خود را با محوریت نحوه بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان و نحوه استفاده از دانش موجود سازمان برای اشتغال‌آفرینی و کاربردی کردن پروژه‌های پژوهشی از طریق این فراخوان اعلام کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، گازرسانی پیشگام به‌صورت پایدار، پاک، یکپارچه، شایسته‌محور، گسترده، ایمن، مشتری‌مدار و بهره‌ور از اهداف سند چشم‌انداز شرکت گاز خراسان رضوی در افق ۱۴۰۳ است.

افتخاری تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارائه و ثبت ایده‌ها و دیدگاه‌های خود با شماره تلفن ۳۷۰۷۲۲۳۸_۰۵۱ دبیرخانه نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان خراسان رضوی تماس بگیرند. فرصت شرکت در این فراخوان پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر