مهمترین خواستهای مردم در ملاقات های رو در رو به روایت وزیر ارتباطات
وی در این پست نوشت: ملاقاتهای رو در روی مردمی با همکاران، مخاطبان و ذینفعان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را خیلی دوست دارم. در این ملاقاتها نکاتی دستگیر آدم میشود که معمولاً در سازوکار عادی مکاتبات و گزارشهای اداری مغفول میماند.
زارعپور افزود: گاهی گرهای به سهولت از کار یا زندگی همکاری باز
میشود. گاهی حقی که ضایع شده با هشدار یا پیگیری جبران میشود و گاهی
ایدهای نو با مشورت، کمک و حمایت به ثمر مینشیند و باعث خیر میشود.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: هفته قبل در نخستین جلسه ماهانه ملاقات مردمی در
سال جدید، میزبان تعدادی از هموطنان و همکارانم از سراسر کشور بودم. بعضی
از ملاقاتشوندگان از شهرستانهای دور دست آمده بودند تا از این چند دقیقه
ملاقات گره از کارشان باز شود. درخواستهای این عزیزان را در حد اختیارات و
مقدورات اجابت کردم.
وی خاطرنشان کرد: اشتغال، گرفتاریهای شغلی و
مالی، پیچ و خمهای اداری بر سر راه کسب و کارهای نو و دانشبنیانها
مهمترین درخواست ملاقاتشوندگان بود. برخی هم مشاورههای قابل تاملی دادند
که قطعاً به کارم خواهد آمد.
منبع:ایرنا