راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی
راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران
با هدف تكريم مشتريان و پاسخگويي حداكثري به سوالات و درخواست هاي مشتريان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.
به گزارش
نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می
توانند ضمن تماس با مركز ارتباط مردمي با شماره 64140 – 021 علاوه بر
دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با
فشردن كليد شماره (1) شکایات خود را ثبت کنند.
شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر