/
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
در آستانه روز معلم

مطالبات یک عضو هیئت رئیسه مجلس از وزیر آموزش و پرورش در آستانه روز معلم

یک عضو هیئت رئیسه مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست تا در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، بازنگری بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان، خروج این دستگاه از روزمرگی و نیز تلاش در جهت تبدیل آموزش و پرورش به مسئله اول کشور اقدامات اساسی انجام دهد.
کد خبر : ۴۴۹۸۳
نبض نفت-علی کریمی فیروزجائی در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم گفت: از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم درباره اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، بازنگری بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان، خروج این دستگاه زیربنایی و مهم از روزمرگی و نیز تلاش در جهت تبدیل آموزش و پرورش به مسئله اول کشور اقدامات جدی انجام دهد. هرگونه حرکت رو به جلو در جامعه منوط به تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی گفت: در روزهای اخیر گرانی‌هایی در برخی اقلام و کالاهای اساسی، قیمت خودرو، قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی و همین طور مشکل تأمین سوخت مورد نیاز اراضی شالیزاری در استان‌های شمالی کشور شاهد بودیم. از وزرای مربوطه انتظار می‌رود در جهت انجام وظایف قانونی خود و نیز در جهت رفع تضییع حقوق آحاد مردم اقدامات جدی را انجام دهند.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر