/
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
حضور برگزیدگان فارغ‌التحصیلان گروه «الف»

حضور برگزیدگان فارغ‌التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت در خانگیران

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از حضور نخستین گروه برگزیدگان نهایی فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در منطقه عملیاتی خانگیران خبر داد.
کد خبر : ۴۵۰۲۶

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، زهرا کشوری در خصوص جذب و حضور این گروه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق اظهار کرد: پس از بررسی‌ها و انجام مراحل اولیه جذب فارغ التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت از سوی وزارت نفت در سال ۱۴۰۰، شماری از این افراد برای به‌کارگیری در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق معرفی شده‌اند.

وی گفت: با توجه به اهمیت نیروی انسانی به‌ویژه در واحدهای فنی و عملیاتی، نشست‌های مصاحبه در حوزه‌های مختلف بهره‌برداری، خدمات فنی، برق و ابزار دقیق، مکانیک و...  برنامه‌ریزی شد تا افزون بر لحاظ شدن سوابق کاری، توانمندی‌ها و علاقه افراد، به‌کارگیری نیرو نیز به بهترین و بهینه‌ترین حالت ممکن انجام شود.

مصاحبه با برگزیدگان نهایی فارغ‌التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ از سوی وزارت نفت انجام شد و این افراد با توجه به نیاز میان شرکت‌های تابع تقسیم شدند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر