/
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
امام جمعه بیرجند

یکی از اهرم‌های فشار دشمن ایجاد ناامیدی اقتصادی است

آیت الله عبادی گفت:دشمن می‌کوشد تا طرح جدید اصلاحات اقتصادی کشور را مأیوس کننده جلوه دهد.
کد خبر : ۴۵۵۱۰
نبض نفت_ امام جمعه  بیرجند گفت: دشمن برای تمام ابعاد زندگی ما برنامه دارد او در کمین است تا تمام شگردها و فریب هارا سنجیده اعمال کند و ما باید توجه داشته باشیم و فریب انها را نخوریم.
آیت الله عبادی با اشاره به اصلاحات اقتصادی اخیر در کشور که یکی از کمینگاه‌های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن این تغییر بزرگ در کشور است گفت: کارشناسان همه بر این اصلاحات اتفاق نظر دارند و دولت مردمی در تلاش است تا این اقتصاد علیل و مریض را درمان کند و ما هم باید در کنار دولت و مقابل رانت خواران و قاچاقچیان بایستیم.

خطیب جمعه بیرجند گفت: دشمن بر طبل دشمنی با این طرح میکوبد لذا باید صدای دشمن را از صدای دوست تشخیص دهیم و هشیار باشیم و همواره از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

آیت الله عبادی گفت: همچون سایر موارد که زیر ساخت را باید حفظ کرد، در مصالح اجتماعی هم باید نظر متخصصین را جویا شد.

وی گفت:دشمن با تمام توان از نفوذ فرهنگی استفاده می‌کند و می‌کوشد در فضای جامعه رخنه ایجاد کند، اما راه نجات برای قرار نگرفتن در مسیر دشمن توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است که نه فقط برای ملت ایران بلکه برای تمام آزادی خواهان دنیا پند آموز است.

امام جمعه بیرجند همچنین با تسلیت رحلت عالم فرزانه آیت الله فاطمی نیا گفت:ایشان واعظی مطلع بود که دوستان باید از فرمایشات این عالم بزرگ که همواره با تقوا همراه بود، استفاده کنند.
منبع:صدا و سیما
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر