/
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
همسو با عمل به مسئولیت اجتماعی انجام شد؛

آبرسانی سیار به مناطق حاشیه‌ای بندرماهشهر به همت پتروشیمی‌ها

تأمین آب آشامیدنی شهرک‌ها و مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهرستان بندرماهشهر با پشتیبانی شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام شد.
کد خبر : ۴۶۰۳۸
به گزارش نبض نفت به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر، مدیرعامل و رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی با هماهنگی فرمانداری و با تمام ظرفیت برای آبرسانی و انتقال آب مصرفی مورد نیاز مناطق روستایی، حاشیه‌ای و دارای تنش آبی در شهرستان بندرماهشهر وارد عمل شده‌اند.

وی با اشاره به اقدام‌های شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای خدمت‌رسانی به مردم شریف ساکن در مناطق کم‌برخوردار شهرستان اظهار کرد: شرکت‌های پتروشیمی به‌منظور تعهد به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و رفع مشکل آبرسانی به روستا و مناطق محروم شهری شهرستان، بر اساس هماهنگی با فرمانداری شهرستان بندرماهشهر آب آشامیدنی شهرک‌ها و مناطق روستایی شهرستان را در حد توان تأمین خواهد کرد.

رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصریح کرد: در همکاری و همیاری با فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مناطق شهری و روستایی و برای رضایتمندی ساکنان جامعه پیرامونی صنعت، همه مساعی خود را به‌کار خواهیم گرفت تا در حد مقدورات و امکانات در زمینه تأمین و انتقال آب شرب اقدام شود و همشهریان عزیز از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به تحول رویکرد خدمات‌رسانی به جامعه پیرامونی صنعت اشاره کرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تغییر رویکرد تحولی در ایفای مسئولیت اجتماعی، توجه بیشتر به جامعه پیرامونی صنعت و توسعه زیرساخت‌های شهری، کاهش محرومیت‌ها و جلب رضایتمندی مردم را بخش مهمی از اهداف و اولویت‌های خود در قالب شورای راهبردی می‌داند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر