/
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
در شرکت ملی حفاری ایران محقق شد؛

برگزاری ۴۹ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در دوره ۳ ماهه

اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران در سه ماه نخست امسال موفق به برگزاری ۴۹ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی برای ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت در سطوح مختلف شغلی شد.
کد خبر : ۴۶۲۸۲
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، عبدالرحمان نساج، سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت، در توضیح بیشتر در این‌باره گفت: از سرجمع دوره‌ها، ۱۴ هزار و ۱۲۶ نفر ساعت فنی و تخصصی، ۹ هزار و ۸۶۰ نفر ساعت ایمنی و مابقی عمومی‌، رایانه، مدیریت و ... بوده است، افزود: این آموزش‌ها مشتمل بر ۱۳۵ دوره در قالب ۸۰ عنوان آموزشی برای کارکنان عملیاتی و ستادی تشکیل شد.

وی پیگیری و زمینه‌سازی آموزش‌های لازم برای کارکنان ایثارگر را که استخدام رسمی شده‌اند، یادآور شد و افزود: هم‌زمان با برگزاری دوره‌های آموزشی گفته‌شده برای کارکنان عملیاتی و ستادی شرکت، براساس توافق‌ها به کارکنان دیگر شرکت‌های متقاضی از جمله شرکت‌های کارفرمایی و بخش خصوصی نیز خدمات آموزشی ارائه شد.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی حفاری ‌با بیان اینکه خدمات آموزشی این بخش منطبق با مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران و استانداردهای جهانی ارائه می‌شود، اظهار کرد: از شمار دوره‌های تخصصی می‌توان به دوره کنترل فوران چاه‌ها (IWCF) و ایمنی سه‌گانه اشاره کرد که به‌منظور تعهدهای آموزشی مندرج در قراردادهای پروژه‌ای با این شرکت‌ها برگزار می‌شود.

نساج درباره تشکیل دوره‌های آموزشی در چارچوب الزام‌های صلاحیت حرفه‌ای گفت: مهم‌ترین دوره در این ارتباط کنترل فوران چاه در سطح ۲ ،۳ و ۴ است که برای کارکنان مستقر روی دستگاه‌های حفاری به‌طور مستمر برگزار می‌شود و کارکنان ملزم به گذراندن این دوره هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر