/
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری:

صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند نیازهای فناورانه صنعت گاز را تأمین کند

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان اینکه این صندوق برای حمایت از صنعت گاز طرح‌هایی در حال اجرا دارد، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند نیازهای فناورانه صنعت گاز را تأمین کند.
کد خبر : ۴۶۳۳۹

نبض نفت - سیاوش ملکی‌فر امروز (دوشنبه، ششم تیرماه) در نخستین رویداد توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان در استقرار هوشمندسازی نظام توزیع گاز طبیعی گفت: این صندوق، نه صندوق شرکت‌های کوچک و نه شرکت‌های بزرگ است، بلکه همه شرکت‌ها را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان منابعی است که دولت در اختیار این صندوق قرار داده و تنها در سال ۹۹، ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تصریح کرد: با توجه به اینکه تورم افزایش داشته و نیاز شرکت‌ها به نقدینگی بیشتر شده است، از این رو در طرح‌های ملی به جای اینکه منتظر مراجعه شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم، به نهادهای دولتی مراجعه می‌کنیم و کار را توسعه خواهیم داد.

ملکی‌فر با بیان اینکه این صندوق برای حمایت از صنعت گاز طرح‌هایی در حال اجرا دارد، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند نیازهای فناورانه صنعت گاز را تأمین کند.

منبع:شانا


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر