/
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
شرکت پالایش نفت بندرعباس؛

پیشرفت ۵۱ درصدی بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس

بیمارستان ۹۰ تختخوابی تخصصی کودکان که از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس در حال ساخت است با ۵۱ درصد پیشرفت در حال ساخت است.
کد خبر : ۴۶۳۶۶
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ بر اساس نیاز سنجی و هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و به منظور بهبود فضای درمانی و ایجاد بخش های تخصصی، ساختمان جدید بیمارستان کودکان با ظرفیت ۹۰ تخت از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس به منظور توسعه زیرساخت های درمانی در زمینی به وسعت ۹ هزار متر مربع و در ۵ طبقه در حال ساخت است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: ساخت این بیمارستان با اعتبار اولیه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در مجاورت بیمارستان کودکان فعلی بندرعباس از شهریور سال گذشته آغاز شد و تلاش داریم در دهه فجر امسال به بهره برداری برشد.
دکتر هاشم نامور با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه هم اکنون به طور کلی ۵۱ درصد است افزود: ساختمان جدید در دو بلوک A و B ساخته می شود که بلوک A در ۵ طبقه و بلوک B در ۲ طبقه در حال ساخت است و در هر دو بلوک سازه و دیوار چینی داخلی به طور کامل پایان رسیده است و در حال حاضر مرحله نازک کاری شامل سرامیک کاری و نمای ساختمان و اجرای تاسیسات در حال انجام است.
بر اساس این گزارش با توجه به اینکه ساختمان و امكانات بيمارستان قدیمی کودکان بندرعباس جوابگوی نياز مردم هرمزگان نبوده و نیاز به طرح تكميلی در اين بيمارستان و اضافه شدن بخش های تخصصی از قبيل بخش مداوای كودكان سرطانی وجود داشت، به همین منظور احداث ساختمان تكميلی بيمارستان كودكان با مصوبه هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس و در راستای ايفای مسئوليت ها و مشاركت های اجتماعی این شرکت در دستور کار قرار گرفت.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر