/
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
پیام تسلیت؛

تسلیت رئیس جمهور و معاون اول وی در پی درگذشت مرحوم عادل آذر

رئیس جمهور در پیامی درگذشت خدمتگزار متعهد،عادل آذر را به خانواده، بستگان و دوستداران آن مرحوم تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای ایشان علّو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
کد خبر : ۴۷۰۱۶
نبض نفت-آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت  مرحوم عادل آذر آورده است: این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت خدمتگزار متعهد، همکار عزیز و گرامی مرحوم جناب آقای دکتر عادل‌آذر موجب تأثر فراوان شد.
این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، عموم بستگان و  دوستداران آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان علّو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور در پی درگذشت عادل آذر

همچنین معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت  عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی را تسلیت گفت.

متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است: 

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای دکتر عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی موجب اندوه و تأثر شد.
مرحوم عادل آذر که نمایندگی مردم استان ایلام در ‌مجلس هفتم و ریاست دیوان محاسبات کشور و ریاست مرکز آمار ایران را در کارنامه خود دارد، در دوران حیات خویش در جایگاههای مختلف خدمات ارزنده‌ای به مردم و کشور ارائه کرد.
اینجانب درگذشت این مدیر خدوم را تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای خانواده محترمش صبر و اجر مسألت دارم.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر