/
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
در بازدید مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده؛

مهم‌ترین فعالیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران تبیین شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جریان بازدید مشاوران وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده مهم‌ترین فعالیت این شرکت را تبیین کرد.
کد خبر : ۴۷۰۹۱

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز یکشنبه، نهم مردادماه در جریان بازدید زینب قیصری مشاور امور بانوان وزیر نفت و خدیجه گودرزی، مشاور امور امور زنان و خانواده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: نقش و مأموریت شرکت پایانه‌های نفتی کمک به تداوم تولید نفت، گاز و استمرار جریان صادرات نفت کشور است که خروجی مأموریت عملیاتی شرکت تأمین ارز و به نوعی ورودی اقتصادی سایر فعالیت‌های کشور خواهد بود.

وی از تداوم صادرات نفت خام و میعانات گازی در شرایط پیچیده عملیاتی، مدیریت ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام، میعانات و فرآورده‌های مورد نظر با هدف پشتیبانی از تولید پایدار گاز کشور و انجام خدمات متعدد پهلودهی و جداسازی نفتکش‌ها به‌عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی نام برد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به اهمیت نقش بانوان در جامعه و شرکت اشاره کرد و افزود: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، به‌طوری که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته‌اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی و کار هم بدرخشند.

نقش بانوان در صنعت نفت بی‌بدیل است

مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده در این نشست اظهار کرد: در صنعت نفت بانوان توانمندی داریم که دارای تحصیلات تکمیلی هستند و در کنار آقایان سابقه و تجارب ارزنده‌ای کسب کرده‌اند و این بی‌بدیل است.

وی افزود: برنامه داریم که مطالبات بانوان را پیگیری کنیم و جزو اصلی‌ترین وظایف ما است قانون حمایت از خانواده و طرح جمعیت جوانی جمعیت را در کارگروه‌هایی که تشکیل داده‌ایم پیگیری کنیم، همچنین چگونگی استفاده جامع و کامل از جامعه متخصص بانوان در صنعت نفت را نیز در برنامه داریم.

مشاور وزیر در امور زنان و خانواده در مورد هدف بازدید از جزیره خارک نیز گفت: جزیره خارک به‌دلیل موقعیت و فاصله‌ای که از مرکز دارد قطعاً مشکلاتی خواهد داشت و هدف از بازدید شناسایی مشکلات از نزدیک است و تمرکز خوبی بر رفع مشکلات بانوان در جزیره خواهیم داشت.

قیصری تأکید کرد: در حوزه بانوان زیرساخت‌های خوبی در وزارت نفت است و اگر به‌موقع و بهینه در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود.

 در این نشست تعدادی از بانوان دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و پیرامون بررسی و رسیدگی به موضوعات مطروحه بحث و تبادل‌نظر شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر