/
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

درخواست ویژه کارکنان سایت آزادگان جنوبی از مددی/ تبدیل وضعیت ما را پیگیری کنید

تعدادی از کارکنان شاغل در سایت آزادگان جنوبی از مددی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت خواسته‌اند موضوع تبدیل وضعیت کارکنان این مجموعه را پیگیری کند.
کد خبر : ۴۷۳۷۸
به گزارش نبض نفت تعدادی از کارکنان شاغل در سایت آزادگان جنوبی با ارسال متنی خطاب به مهدی علی مددی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت خواستار تبدیل وضعیت نیروهایی شده‌اند که بر اساس ابلاغیه وزارت نفت مشمول آن ابلاغیه می‌شوند.

متن ارسالی به پایگاه خبری نبض نفت به شرح زیر است:

جناب آقای مددی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت

با سلام و احترام

اینجانبان که به صورت نیروی پیمانکاری در مهندسی و توسعه نفت (سایت آزادگان جنوبی) با عناوین شغلی مختلف مشغول به کار هستیم و در واقع نیروهای مستقیم خود شرکت مهندسی توسعه نفت هستیم که به صورت حجمی پروژه‌ای فعالیت داریم.

بسیاری از ماها هر کدام بیش از هشت سال مشغول به کار هستیم. از زمانی که چینی‌ها در دشت آزادگان مشغول به کار بودند تا حالا نیروهای مپاور شرکت مهندسی توسعه نفت تلقی می‌شویم.

با عنایت به اینکه دولت محترم برای رسمی شدن کارکنان واجد شرایط به شرکت نفت ابلاغ کرده ولی متاسفانه تاکنون اقدام مفیدی در جهت اجرای دستور دولت محترم در مجموعه ما به عمل نیامده است. از آن مقام بزرگوار استدعای عاجزانه داریم که در مورد تغییر وضعیت استخدامی اینجانبان دستور اقدام مقتضی صادر فرمایید.

پیشاپیش از دستور مساعدی که در این زمینه صادر می‌فرمایید کمال تشکر و امتنان را داریم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر