/
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

تداوم عمليات رفع نشتي از خط لوله 12 اينچي پالايشگاه اصفهان

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه اصفهان گفت: در پی مشاهده نشتی از خط لوله 12 اینچ انتقال نفت کوره پالایشگاه اصفهان به پایانه آبنیل در محدوده کیلومتر ۲۲ و بلوار الغدیر خمینی شهر (صبح روز جمعه بیست و هشتم مرداد) در کوتاهترین زمان تیم های فنی و عملیاتی، HSE ، حراست و ... به همراه تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز به محل اعزام شدند.
کد خبر : ۴۷۳۸۲
تداوم عمليات رفع نشتي از خط لوله 12 اينچي پالايشگاه اصفهان

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه اصفهان، سیاوش اورنگی گفت: طی هماهنگی با مدیریت بحران استانداری اصفهان و در پی آن همکاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی و یگان های انتظامی شهرستان خمینی شهر تردد خودرو در محدوده نشتی به مسیر جایگزین و ایمن هدایت شد و با توقف این خط لوله ، کار شناسایی محل نشتی توسط کارشناسان این شرکت از سمت باند شمالی بلوار الغدیر آغاز شد.

اورنگي ادامه داد: طی این عملیات که تا صبح روز شنبه ادامه داشت تمام خاک های اطراف لوله جهت انتقال به لندفارم مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید بهشتی پاکسازی و پس از اطمینان از عدم نشتی لوله در این بخش جهت تسریع در تردد خودروها گودال ایجاد شده با خاک‌های تمیز و مصالح مناسب زیرسازی خیابان جایگزین شد.

وي بیان کرد: با استفاده از دستگاه نشت یاب محل دقیق نشتی شناسایی شده ولی با هدف پیشگیری از تکرار نشتی و آلودگی محیط زیست حدود 72 متر لوله قدیمی درون کیسینگ پس از تخلیه کامل خط بیرون آورده و با لوله جدید جایگزین خواهد شد.

اورنگی ضمن تشکر از همکاری و صبوری هموطنان عزیز بویژه کسبه و مجاورین خط لوله ابراز امیدواری کرد: این عملیات در کوتاهترین زمان و با رعایت کامل ملاحظات ایمنی و زیست محیطی به پایان برسد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر