/
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

معرفی واحدهای برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس

در مراسمی ۴ واحد برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس در سال ۱۴۰۰ معرفی و از مدیران آنان تجلیل شد.
کد خبر : ۴۷۴۵۷
معرفی واحدهای برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ به مناسبت هفته دولت و در مراسم معرفی و تجلیل از کارکنان و واحد های برتر، ۴ واحد برتر به واسطه عملکرد و ارزیابی اقدامات در سال ۱۴٠٠ از میان واحدهای عملیاتی و ستادی معرفی و تجلیل شدند.

براساس این گزارش در این مراسم واحد های برق و بخار رتبه اول، اداره نگهداری و تعمیرات دستگاههای ثابت و اداره بازرسی و حفاظت فنی بصورت مشترک رتبه دوم و اداره مدیریت مالی و سرمایه گذاری شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه سوم سال ۱۴۰۰ را کسب کردند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم گفت: تولید مستمر متکی به فعالیت همه واحدهای فرآیندی با استفاده از توانمندی نیروی انسانی متخصص است که در این راستا با تمهیدات لازم، برنامه ریزی و حداکثر بهره گیری از ظرفیتها توانستیم تولید را حفظ و افزایش دهیم.

دکتر هاشم نامور با اشاره به انتخاب شرکت پالایش نفت بندرعباس در سال ۱۴۰۰ به عنوان واحد نمونه ملی گفت: این حضور مقتدرانه در صحنه تولید و تامین نیاز جامعه به سوخت بیانگر عملکرد صحیح و دقیق همه واحدها و ارادات این شرکت در توجه به وظایف با توجه به حساسیتهای کاری و لزوم دقت در برنامه ریزی های تولید، تعمیرات و پشتیبانی تدارکاتی و بازرگانی و با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و مسلط بر دانش فنی و علمی است.

مدير برنامه ريزی و سيستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در رابطه با فرآیند انتتخاب واحد های برتر گفت: در انتخاب واحدهای برتر پالايشگاه نفت بندرعباس ارتقای شاخصهای تولید و راهبری، عملكرد و راندمان كاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهندس کارگربیده افزود: واحد های برتر مطابق با دستورالعمل انتخاب واحد برتر و بر اساس عملکرد در برگزاری جلسات مدیریتی، میزان رضایتمندی همکاران، مدیریت انرژی، نظر معاونت های محترم شرکت، درصد شاخص عملکرد فرآیندها، درصد شاخص انطباق ممیزی ها، شاخص اقدامات اصلاحی، پیشگیرانه و بهبود، تحقق استراتژی ها، عملکرد سیستمی، مشارکت در مدلهای تعالی، میزان ساعات آموزشی و مدیریت دانش و تکنولوژی انتخاب می شوند


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر