/
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
درخواست ایثارگران و خانواده شهدا از مدیران منابع انسانی وزارت نفت:

حذف مدرک تحصیلی ایثارگران صدمات جبران‌ناپذیری به دنبال دارد

تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگر که مشمول بند واو برای تبدیل وضعیت هستند از مدیران منابع انسانی وزارت نفت خواسته‌اند مدرک تحصیلی این افراد در سابقه شغلی آنها لحاظ شود و به عنوان دیپلم تلقی نشوند.
کد خبر : ۴۷۶۴۱
حذف مدرک تحصیلی ایثارگران صدمات جبران‌ناپذیری به دنبال داردصدای مخاطب - به گزارش نبض نفت تعدادی از ایثارگران و خانواده شهدا که مشمول بند واو برای تبدیل وضعیت هستند از مدیران منابع انسانی وزارت نفت خواسته‌اند کاری کنند که این افراد در ادامه سوابق شغلی خود فعالیت کنند و مدرک تحصیلی آنها برای ادامه کار لحاظ شود.

متن ارسالی این گروه از کارکنان صنعت نفت که برای پایگاه خبری نبض نفت ارسال شده به شرح زیر است:

جناب مهندس علی مددی معاون محترم وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و جناب آقای فریبرز فرشاد سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شركت ملی نفت ایران، وزارت نفت خانواده شهدا و ایثارگر دیپلم محسوب شده شما را صدا می‌زنند. گروهی از مشمولین بند واو ایثارگری مستند به رای قطعی دیوان عدالت اداری و دادنامه ۲۹۷۷ به تاریخ شانزده بهمن۱۴۰۰ که بعد از تاریخ دستورالعمل جناب مولایی در رابطه با نحوه تخصیص سمت سازمانی صادر شده است که مطابق بند ۲ این دادنامه تخصیص سمت سازمانی می‌بایست متناسب با(رشته/مقطع تحصیلی) لحاظ گردد و حکم قانون ارجحتر از سایر ابلاغیه‌ها می‌باشد. در ابتدا تقاضا داریم در راستای مرقانون، متناسب با آخرین مدرک دانشگاهی، سمت سازمانی تخصیص داده شود و یا برای ماندن در‌ کارراهه شغلی که سال‌ها سابقه و تجربه در آن کسب شده و آموزش دیده شده و هزینه‌های کلانی صورت گرفته با مدارک پذیرفته شده و ثبت شده در سیستم جامع وزارت نفت که در قراردادها و کارراهه شغلی از ابتدا تا قبل از مهر۹۹ لحاظ شده‌اند، حداقل استثنائاتی قائل شوید و مدارک تحصیلی را حذف نکنید چرا که حاصل سال‌ها تلاش و زحمت و هزینه و گذر عمرمان می‌باشد و برگشت به عقب به کف سازمان و دیپلم لحاظ شدن، صدمات سنگینی به روح و روان و انگیزه و امید به زندگی‌مان وارد خواهد کرد.

خواهشمند است با توجه به حسن نیت وزارت نفت و احیای ۱۰ هزار سمت سازمانی و سمت‌های خالی که برای آزمون‌های استخدامی آتی فراهم می‌باشد مشکل این گروه خانواده شهدا و ایثارگر دیپلم محسوب شده را ختم به خیر نمایید و مرحمی باشید بر زخم‌های جبران‌ناپذیر وارد شده گرید شخصی، سمت سازمانی، امتیازات مدارک دانشگاهی، حقوق و دیگر موارد این مهم. انشاالله به لطف خدا و یاری شما مسئولان محترم دل این گروه مظلوم راشاد کنید باشد تا خداوند دلتان راشاد کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر