/
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
معاون امور شعب و بازاریابی تهران خواستار شد:

لزوم توجه بیشتر به شعب و جذب منابع

معاون امور شعب و بازاریابی تهران بانک ملی ایران در نشست بررسی عملکرد شعب ممتاز تهران بر لزوم توجه بیشتر بر شعب، جذب منابع و استفاده از ابزارهای انگیزشی در ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.
کد خبر : ۴۷۶۸۱
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بیژن مقدم بیرانوند در این نشست که با حضور امیر طیبی مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا و روسای شعب ممتاز برگزار شد، با اشاره بر موضوع ناترازی بانک به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مدیران ارشد گفت: تا زمانی که ناترازی رفع نشود، نمی توان برنامه دقیقی برای مدیریت هزینه ها و منابع و مصارف، دریافت کارمزدها و افزایش سوددهی داشت بنابراین اولویت قرار دادن این مهم بسیار حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های همکاران و ایجاد انگیزه کاری جهت پیشبرد امور و جذب منابع افزود: روسای شعب باید به عنوان الگو و راس هرم، توجه و نگرششان را نسبت به کارکنان ارتقا داده و با اجرای سیاست های انگیزشی موجبات دلگرمی همکاران را فراهم کنند.
بیرانوند با بیان اینکه ایجاد انگیزه در کارکنان به ارتقای فرهنگ سازمانی و در نهایت دستیابی به اهداف متعالی بانک می انجامد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های پیرامونی، جذب مشتریان تاثیرگذار و استفاده از ابزارهای انگیزشی برای مشتریان وفادار باید در اولویت شعب باشد.
معاون امور شعب و بازاریابی تهران با بیان اینکه یکی از اولویت های بانک کاهش مطالبات معوق است، تاکید کرد: این امر باید در شعب نیز در دستور کار باشد و مسئولیت مستقیم آن هم بر عهده مسئولان شعب ممتاز قرار گرفته است.
وی در پایان بر جذب منابع در شعب و ارتقای سطح خدمات دهی اعتباری به مشتریان تاکید کرد.
همچنین طیبی مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا به سوالات روسای شعب ممتاز و دغدغه ها و فرآیندهای پیرامون کارت‌های اعتباری از این طریق پاسخ داد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر