/
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل و سرپرست نفت و گاز مارون اعلام شد؛

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تکلیفی نفت و گاز مارون

آیین تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون روز چهارشنبه (۱۶شهریورماه) برگزار شد.
کد خبر : ۴۷۷۵۴
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با قدردانی از زحمات حمید کاویان در مدت تصدی مدیرعاملی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، گفت: این شرکت از ابعاد مختلف از جمله وجود میدان پیچیده مارون که جزو ۴ میدان نفتی بزرگ کشور است، یکی از شرکت‌های مهم تابع است و هدف از تغییر و تحولات مدیریتی، کمک به پویایی و ایجاد فضای کاری جدید است.

وی افزود: در شرکت نفت و گاز مارون چند موضوع از جمله بهبود وضع ساختاری، شکل‌گیری برخی اداره‌ها، تقویت آموزش، رفع مشکلات نیروی انسانی، ایجاد جذابیت برای نگهداشت نیروهای عملیاتی، توسعه مباحث دانش‌بنیان و فناوری که خواست مقام معظم رهبری است، تعریف پروژه‌های مرتبط با نوآوری و اختراعات و ابتکارات، هوشمندسازی، تعاملات منطقه‌ای و برون‌سازمانی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و مردم و افزایش خدمات غیرصنعتی باید مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

حمید کاویان هم در این نشست گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده ارائه داد و بیان کرد: با همکاری همه کارکنان و انجام کار تیمی منسجم و پشتیبانی مدیریت‌ها و واحدهای ستادی، در بحث تولید موفق شدیم هر سال بیش از ۱۰۰ درصد برنامه تکلیفی را محقق سازیم، و در بحث برنامه حفاری چاه‌های توسعه‌ای، تعمیری و ترمیمی برآیند خوبی داشتیم که برآیند در صورت پشتیبانی واحدهای ذیربط تا پایان سال مثبت می‌شود.

وی افزود: با انجام اصلاحیه‌ها در تاسیسات از کاهش ۱۵۰ هزار بشکه‌ای در روز جلوگیری شد و با اجرای ۲ طرح با کمک بخش خصوصی، از گازسوزی نزدیک به ۴۰ میلیون فوت مکعب در روز پیشگیری به عمل آمد. در زمینه تعمیرات اساسی در ۳-۴ سال اخیر در بین شرکت‌های بهره‌بردار در صدر هستیم و در بخش ساخت داخل و ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان به طور میانگین هر سال ۵۰۰۰ قطعه را از بخش خصوصی تامین کردیم. 

مدیرعامل پیشین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در ادامه، جلوگیری از کاهش ۳۰ هزار بشکه‌ای نفت بنگستان، نظم و انضباط مالی، پرداخت به موقع حقوق، طراحی و راه‌اندازی سیستم یکپارچه منابع انسانی، واگذاری ۸۵ درصد منازل به کارکنان عملیاتی، خرید همه کالاها و واگذاری همه پیمان‌ها از طریق سامانه، توسعه ارتباطات مخابراتی و رادیویی، تزریق بالای ۹۸درصدی پساب نمکزدایی، کمک به بازسازی جاده‌های روستایی، تامین ۲۵ تانکر آبرسانی به روستاها، توسعه اماکن آموزشی به تعداد ۱۵ مورد و کمک به ساخت ۱۲ مسجد با همکاری پایگاه بسیج را از دیگر اقدام‌های انجام‌شده در این مدت برشمرد و از تلاش کارکنان قدردانی کرد.

قباد ناصری، سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون هم با قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نظم و انضباط کاری، سلامت و شفافیت در امور محوله را از جمله اولویت‌های خود در مسئولیت جدید اعلام کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر