/
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
تلخ‌ترین لحظه سفر معاون اول رئیس جمهور به شیراز؛

خواهر "آرتین" به مخبر چه گفت؟

معاون اول رئیس جمهور در سفر به شیراز، با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی، از مجروحان و مصدومان این حادثه عیادت کرد.
کد خبر : ۴۹۰۸۵
نبض نفت-محمد مخبر عصر ‌پنجشنبه‌ در جریان سفر به شیراز که برای اطلاع از روند بررسی ابعاد حادثه تر‌وریستی در حرم شاهچراغ (ع) انجام شد،‌ با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی، از مجروحان و مصدومان این حادثه عیادت کرد و در گفت‌وگو با پزشکان و کادر درمان بیمارستان، در جریان آخرین وضعیت سلامت مجروحان این حادثه و روند درمان آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رسیدگی به مجروحان صادر کرد.

‌کاوه اشتهاردی دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور ‌در‌باره عیادت ‌معاون اول رئیس جمهور از مجروحان حادثه تروریستی شیراز در پیامی نوشت: "یکی از تلخ‌ترین لحظات سفر ‌دکتر ‌مخبر به ‌شیراز عیادت از ‌آرتین 5 ساله بود که ‌در مقابل چشمانش، پدر، مادر و برادر او را به شهادت رساندند.‌‌تنها درخواست خواهرش انتقام خون شهدای ‌شاهچراغ بود."

معاون اول رئیس جمهور همچنین با خانواده‌های مجروحان حادثه تروریستی نیز دیدار و گفتگو کرد و ضمن ابراز همدردی با آنان، بر اهتمام دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی برای برخورد با عوامل و حامیان عملیات تروریستی تاکید کرد.

مخبر ابتدا در بیمارستان نمازی از کودک بازمانده خانواده سرایداران که پدر، مادر و برادر خود را در این حادثه دلخراش از دست داده بود، عیادت کرد و آخرین وضعیت درمانی او را از کادر درمان جویا شد. سپس در دیدار با پدربزرگ وی ضمن دلجویی و تسلیت از آمادگی کامل برای حمایت از این کودک بازمانده حادثه خبر داد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با حضور در جمع خانواده کشاورز از دیگر شهدای جوان این حمله تروریستی با آنها دیدار و این مصیبت بزرگ را تسلیت گفت و از استاندار فارس خواست تا هرگونه کمک و مساعدت لازم به کلیه خانواده های داغدار این حادثه در اسرع وقت ارائه شود.

مخبر همچنین با حضور در حرم احمد بن موسی علیه السلام، ضمن استماع گزارش های مسئولان مربوطه در خصوص نحوه عملیات تروریستی روز‌ گذشته، با حضور در مقتل شهدای شاهچراغ، همراه با مردم شیراز و خدام حرم به عزاداری پرداخت و بعد از آن در نماز جماعت شرکت کرد.

حضور در جلسه شورای تامین استان فارس آخرین برنامه معاون اول رئیس جمهور به شیراز بود که در حرم شاهچراغ برگزار شد.‌محمد مخبر در این جلسه ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی شیراز، با مجروحین حادثه و خانواده‌هایشان ابراز همدردی و از خداوند بهبود و شفای عاجل آنها را مسألت کرد.

در این جلسه که وزیر کشور و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز نیز حضور داشتند، مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی استان گزارشی از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در خصوص عملیات تروریستی اخیر ارائه کردند.

 در اقدام تروریستی عصر چهارشنبه (چهارم آبان) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) 13 نفر از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند و 30 نفر مجروح شدند.

منبع:تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر