/
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
شرکت نفت فلات قاره؛

بازدید معاون اقتصادی رییس‌جمهوری از منطقه عملیاتی خارگ

سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی و جمعی از مدیران ارشد استانی صبح روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان وارد جزیره خارگ شدند.
کد خبر : ۴۹۳۵۱
 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره منطقه عملیاتی خارگ، معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری پس از ورود به جزیره خارگ در سالن اجتماعات ساختمان هلی‌کوپتری شرکت نفت فلات قاره حضور یافت و مورد استقبال مهندس ضمیری جانشین منطقه و جمعی از مدیران نفتی و نظامی قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته معرفی شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ و چالش‌های پیش‌‌روی پروژه‌های شرکت‌ها به‌ویژه پروژه ان‌جی‌ال، تلاش جهت انتقال حداکثری گاز میدان مشترک فروزان به پتروشیمی خارگ وتسریع اقدامات لازم در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی بومیان جزیره در حوزه مدیریت عملیات عمومی مورد تاکید سرلشکر رضایی قرار گرفت.

وی در سخنان کوتاهی ضمن ابلاغ سلام ریاست جمهور به همه کارکنان تلاشگر صنعت عظیم نفت به‌ویژه شرکت‌های نفتی و ارگان‌های نظامی و انتظامی خارگ، یوم‌الله ۱۳ آبان را تبریک گفت. وی به وحدت و همدلی آحاد مردم در شرایط خاص دسیسه‌های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت : انسجام ملی و عمومی ملت غیور ایران اسلامی ضامن امنیت جامعه و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.

گفتنی است در حاشیه این بازدید، موضوع تضییع حقوق کارکنان نفت و عدم احقاق حق تلاشگران صنعت عظیم نفت به‌ویژه در موضوع ماده ۱۰ مورد اشاره مدیران ارشد نفتی به سردار رضایی مطرح شد. معاون اقتصادی رییس جمهور در پاسخ به این موضوع گفت: مقام عالی وزارت نفت تلاش‌های فراوانی جهت رفع این مشکل را در دستور کار داشته و پیگیر بوده است. وی اظهار امیدواری کرد با درایت مسئولان ذیربط مشکل به‌زودی حل شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر