/
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام:

تولید پایدار در سایه بازرسی فنی کارآمد است

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه تولید پایدار در سایه بازرسی فنی کارآمد محقق می شود،گفت: بازرسی فنی با انجام پایش های هدفمند تجهیزات و تأسیسات پالایشگاه مسیر تولید پایدار و مستمر را هموار می کند.
کد خبر : ۴۹۴۴۶

به گزارش نبض نفت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، بهزاد پرچم پور رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه با استفاده از سیستم های کنترلی، نظارتی، ایمنی و سلامت تجهیزات، راه برای تولید مستمر و پایدار هموار می‌شود، تصریح کرد: بازرسی فنی به عنوان چشم بیدار پالایشگاه با اعمال بازرسی در مراحل خرید تجهیزات و قطعات و در زمان نصب با انجام تست های عملکردی، حضوری فعال دارد و به همین سبب احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر استاندارد به حداقل می رسد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور استفاده حداکثری از توان داخلی، متخصصان بازرسی فنی با استفاده از روش های استاندارد و تستهای فنی،امکان استفاده از کالاهای داخلی را در اولویت قرار می دهند.

پرچم پور با اشاره به اینکه از مهمترین فعالیت های حوزه مدیریت بازرسی فنی در این مدت اجرای اقدامات ترکیبی برای مقابله با ترک خوردگی هیدروژنی در ورق های فولاد کربنی تجهیزات است،گفت: پروژه پژوهشی برای فرمولاسیون و ساخت پوشش های آلی مقاوم در برابر محیط ترش پیشنهاد شد که با اجرای این پروژه مشکلات ترک خوردگی هیدروژنی در ورق های فولاد کنترل می شود.

وی در پایان بیان کرد: در نیمه نخست امسال بازرسی فنی در قالب 8 هزارو 79 نفر ساعت در بخش های مختلف اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر