/
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
شرکت ملی گاز ایران؛

آمادگی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری برای ورود به فصل سرد

مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری بر آمادگی تمامی کارکنان در ارائه خدمات مطلوب و مستمر در فصل سرد تاکید کرد.
کد خبر : ۴۹۵۸۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری بر آمادگی تمامی کارکنان به ویژه کارکنان مدیریت بهره برداری در ارائه خدمات مطلوب و مستمر در فصل سرد تاکید کرد و در این خصوص گفت: بازدید و بررسی تاسیسات گازرسانی از جمله ایستگاه‌ها CGS ، خطوط لوله، شبکه و شیرهای گاز در اولویت کاری شرکت پیش از آغاز فصل سرد قرار دارد.

وی افزود: با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفیت شرکت برای تامین گاز پایدار و مستمر و ایمن برای مشترکین استفاده خواهیم کرد.

سلیمیان همچنین مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکین را خواستار شد و افزود: مدیریت مصرف گاز یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن از سوی مشترکین، علاوه بر صرفه اقتصادی برای آنان ،از بروز مشکلات در پیک مصرف جلوگیری  می کند.

وی ادامه داد: تشکیل گروه‌های گشت و پایش مصرف گاز سازمان‌ها و ادارات استان،تداوم و تسریع در اجرای طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ واحدهای مسکونی و تجاری و اداری و صحت‌سنجی و استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس از برنامه‌های مهم کنترلی این شرکت در مصرف گاز برای فصل سرد سال است.

سلیمیان تصریح کرد: اطلاع رسانی دقیق، آگاهانه و شفاف، مردم را برای مقابله با سرما و رعایت الگوی صحیح مصرف یاری خواهد داد و قطعاً این مساله را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در پایان بیان کرد: با همکاری نیروهای متعهد و پرتلاش این شرکت امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی به هم استانی های عزیز را انجام داده و سطح رضایتمندی مشترکین گاز طبیعی را افزایش دهیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر