رمز موفقیت بانک ایران زمین؛
رمز موفقیت بانک ایران زمین در بازار رقابتی بهبود مستمر بهره وری است
معاون طرح و برنامه و مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک، به استان مازندران سفر کردند.
به
گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ در این دیدار مهران باوند سواد کوهی شرط لازم برای
ارتقای قدرت رقابت پذیری را بهبود مستمر در بهره وری از نیروی انسانی بیان
کرد و گفت: در راه تحقق بخشیدن به اهداف ابلاغی و دست یابی به جایگاه مطلوب
در تعامل با مشتریان، لازم است رؤسای شعب بیش از پیش به ارتقای بهره وری
توجه کنند.
سوادکوهی
دو مؤلفه اصلی و مهم بهره وری را کارایی و اثر بخشی اعلام کرد و افزود:
کارایی به استفاده کارآمد از امکانات، منابع، محصولات و خدمات در فرایند
عملیات اجرایی اتلاق می شود و اثر بخشی میزان نیل در تحقق اهداف ابلاغی
است.
معاون
طرح و برنامه بانک ایران زمین مراقبت و دانش را دو بال پرواز دانست و
خاطرنشان کرد: یک نیروی انسانی آموزش دیده و توانمند می تواند با این دو
بال تحول ایجاد کند.
سوادکوهی
یادگیری و افزایش سطح دانش الکترونیک کارکنان را از اولویت های بانک بیان
کرد و گفت: این روند به بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمان منجر می
شود و آنان می توانند به عنوان افرادی متفکر، تحلیلگر و تسهیل گر در سازمان
ظاهر شوند و هم برای ساختار و هم برای جامعه مفید باشند.
در
ادامه محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استانها، شعبه را به عنوان قلب
تپنده و مرکز شور آفرینی و نشاط در خط مقدم اعلام کرد و گفت: رئیس موفق
فردی است که در کنار تمامی وظایف محوله یک تئورسین و بازاریاب حرفه ای بوده
و قدرت تجزیه و تحلیل بازار را داشته باشد.
حسینی
کناروئی تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه ای را یک
ضرورت دانست و افزود: کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با
یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و خویشتن سازمانی و حرفه ای خود را عرضه می
کنند و نهایتاً این روند به تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان و
توانمندسازی آینده حرفه ای بانک منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان
را نیز فراهم می کند.
در
این دیدار سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و
سمنان ضمن قدردانی از حضور مدیران عالی بانک، گزارشی از وضعیت عملکرد شعب
تابعه ارائه و گفت: نوآوری و چابکی باید در سراسر بانک نهادینه شود تا در
برآورد نیاز مشتریان و بهره گیری از فرصت ها، همیشه یک گام جلوتر از سایر
رقبا خود باشیم و به نتایج مطلوب برسیم.
سلیم
بهرامی افزود: در این مسیر رئیس شعبه به منزله محرک اصلی مدیریت در اجرای
برنامه ها بوده و باعث پیشرفت و ترویج انگیزه در بین همکاران خواهد بود.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر