/
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی؛

تاکید مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بر مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی

بر اساس هماهنگی های صورت پذیرفته، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی و روسای ادارات گاز در سراسر شهرهای استان پیش از خطبه های نمازجمعه بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی تأکید کردند.
کد خبر : ۴۹۷۰۵

به گزارش نبض نفت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رحمان محمودی پيش از خطبه هاي نمازجمعه شهرستان بیرجند گفت: با تلاش خادمین مردم در شرکت گاز استان، در حال حاضر تمامی 32 شهر، یک هزار و 766 روستا و هزار و 966 صنعت خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: برای بهره‌مندی هم استانی های عزیز از نعمت گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی، 1049 کیلومتر خط انتقال، 13553 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده تا 203372 مشترک شهری و 115265 مشترک روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه شدت مصرف گاز در کشور بسیار بیشتر از مقدار مصرف جهانی است، افزود: مطابق روایات، اعتدال و میانه‌روی در مصرف ، اصلی اساسی و از اصول نخستین اقتصاد اسلامی است که باید به این نکته همواره توجه ویژه ای داشت.

محمودی با اشاره به اینکه با رعایت موارد ساده می توان در مصرف گاز صرفه جویی کرد، گفت: استفاده از پرده های ضخیم، درزگیر در و پنجره، بستن دریچه های کولر کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف گاز می‌‌کند.

وی همچنین مشترکین گاز طبیعی استان را به رعایت اصول دقیق ایمنی دعوت کرد و افزود: برای آرامش خانواده نکات ایمنی برای وسایل گاز سوز را مورد توجه قرار داده تا ان‌شاء ا... مشکل وحادثه ناگواری پیش نیاید.

گفتنی است طی هماهنگی های صورت پذیرفته، در تمامی شهرستان های استان پیش از خطبه های نماز جمعه موارد مربوط به رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی توسط مسئولین شرکت گاز بیان شد و همچنین با برپایی میز خدمت کارشناسان شرکت گاز به صورت حضوری برای پاسخگویی به سوالات مشترکین حضور یافتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر